The Single Best Strategy To Use For شرکت وب مهر

Wiki Article

فکر می کنید ما به زودی مهدی هاشمی را هم در این دادگاه خواهیم دید؟

WHOIS is een TCP-gebaseerd protocol aanvraag/reactie die wordt gebruikt voor het uitvoeren van query’s op een databases die het mogelijk maakt om te bepalen van de eigenaar van een domeinnaam of een IP-adres op het World wide web.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

این ضربه خوبی برای آقایان بود كه گمان می‌كردند با چند تا آدم به نام اصلاح‌طلب روبه‌رو هستند چرا كه حالا خود را با توده‌های مردم روبه‌رو می‌بینند و این برای آنها دردناك است.

سپس هیات رییسه درخواست را به كمیسیون تحقیق جهت بررسی ارجاع خواهد داد و در صورت بررسی كمیسیون تحقیق و موافقت این كمیسیون، موضوع به رای نمایندگان خبرگان گذاشته خواهد شد.

از طرف دیگر كسانی كه می‌توانند این حركت‌های مردمی را در روندی معقول و در چارچوب قانون هدایت و رهبری كنند از میدان به در می‌كنید. شما فكر می‌كنید كه مردم این گونه در میدان می‌مانند. خب معلوم است كه بیرون نمی‌روند و در جای دیگر اردو می‌زنند.

در جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان خبرگان با رهبری ، آیت الله شاهرودی، رییس پیشین قوه قضائیه ، تهیه درخواست مذكور را به اطلاع ایشان رساند كه با مخالفت صریح رهبر انقلاب مواجه شد.

صحنه‌آرایی مضحک و پلیدی که نام آن را جلسه محاکمه «عبدالله مومنی» رییس شورای مرکزی و سخنگوی سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) گذارده‌اند با توجه به چهل روز بی خبری مطلق که همگان به ویژه خانواده وی را در هراس و بیم نسبت به جان او قرارداده بود البته از آن جهت که نوید بخش سلامت جسمی اوست موجب خشنودی ست اما تنها کارکرد آن نزد افکار عمومی افزودن برگ دیگری بر کارنامه جنایات سه ماه اخیر است که با شکنجه، خونریزی و تجاوز علیه ملت ایران توام شده و اکنون سیاهی آن را بیش از پیش کرده است.

گفته می شود ابتدا ماموران برای دستگیری وی به منزل وی در خیابان شهرآرا مراجعه می كنند، اما وی در منزل حضور نداشته و مادر این فرد پس از بازگشت او، همراه پسرش به كلانتری مراجعه كرده كه این فرد توسط ماموران دستگیر شده و به بازداشتگاه كهریزك منتقل می شود و سپس به دلیل حوادث رخ داده در این بازداشتگاه مخوف، چند روز پس از بستری شدن در بیمارستان فوت می‌كند.

به گزارش ایرنا دبیر مجمع تشخص مصلحت نظام در دیدار با رییس دیوان عالی کشور و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: برخی افراد افراطی قصد دارند از رهبر و دیگران جلوتر بزنند و آرامش مردم را سلب کنند.

Google+ (uitgesproken en geschreven, Google Additionally, afgekort als G + en in sommige Spaanssprekende landen uitgesproken Google Additionally) is een sociaal netwerk wordt beheerd door Google Inc. Google+ werd gelanceerd in juni 2011. Gebruikers moeten 10 minste 13 jaar zijn leeftijd, om hun eigen accounts aan te maken. Google+ is al de tweede meest populaire sociale netwerk in de wereld, gekoppeld aan YouTube, het verdienen van ongeveer 343 miljoen actieve gebruikers.

هاشمی رفسنجانی از دیگر موارد مهم سخنان رهبری را ”معالجه با دارو در حد ممكن، قبل از جراحی“ و ”قانونی عمل كردن همه اقشار جامعه“ دانست و در تبیین بخش دیگری از سخنان رهبری، تاكید كرد: مفید بودن انتقاد و توجه به نتایج دلسوزان در چارچوب اصول و مقررات و خودداری از مچ گیری، از محورهای مهم سخان رهبری بود كه باید مورد توجه قرار گیرد.

محسن رضایی افزود: نحوه برخورد با مقوله " اشتباه " و موضوع " خیانت " در اسلام متفاوت است و در این زمینه نباید احساسی عمل کرد. .

به خاطر اینكه آنقدر فشار و محدودیت ایجاد كردند كه حتی اگر اصلاح‌طلبان بتوانند كاری انجام دهند الان صلاح نمی‌بینند كه وارد میدان شوند. در حقیقت این حركت خودجوش و مردمی بود.

Report this wiki page